vrijdag, 26 april, 2024

SIGMATEK starterset

ett732 400px

Eenvoudige Bediening en Visualisatie:

Voor veeleisende HMI taken: de ETT 732

Met de  ETT 732 introduceert SIGMATEK een modern bedieningspaneel met 7" wide screen display en dual-touch functie. Uitgerust met EDGE2 processor technologie, is de "mountable" unit geschikt voor veeleisende visualisatie taken.

Het 7” paneel capacitief touch screen, LED backlight, met een resolutie van 800 x 480 pixels (15:9) maakt een duidelijke en gedetailleerde visualisatie van de machine data mogelijk. Met dual-touch technologie wordt het omgaan met machines en systemen eenvoudiger en intuïtiever. Bekend gebarengebruik uit de consumentenwereld zoals zoomen, scrollen of andere 2-finger bewegingen zorgen voor een betere bedieningsgevoel en comfort.

Een zwart bedieningsoppervlak met anti-reflective coating omsloten door een dun aluminium frame geeft de ETT 732 een modern en kwalitatief hoogwaardige uitstraling.

Verschillende interfaces, zoals Ethernet, 2 x USB, CAN en RS232 zijn geïntegreerd en zorgen voor flexibiliteit in communicatie, configuratie, datatransmissie en aansluiting van randapparaten. Het fanless, IP54 bedieningspaneel met dimensies 18,4 x 13,9 x 4,2 cm kan bedrijfstemperaturen tot 60° doorstaan.

In de ETT 732, wordt het op Linux-gebaseerde, real-time besturingssysteem SALAMANDER gebruikt. Groot comfort en flexibiliteit in de uitvoering van moderne besturingsconcepten wordt geleverd door de object-georiënteerde engineering tool LASAL.

techspecs