zondag, 26 mei, 2019

•   +31 180 695 777 (NL) +32 3 297 70 07 (BE) ----------Lasal Latest Version: 0074_3----------

nieuw verkooprecord :
COPA-DATA groeit krachtig door
curve

2018 was een recordjaar voor COPA-DATA. Dus hoe hebben ze dat gedaan? Op welke gebieden konden ze succes boeken? En welke doelstellingen drijft hen in de toekomst? Hier zijn een aantal antwoorden op deze vragen.

De COPA-DATA Group realiseerde een omzet van 44.000.000 euro in 2018, een stijging van 19 procent ten opzichte van de 2017 figuur (37.200.000 euro). Thomas Punzenberger, CEO van COPA-DATA, zegt: "We zijn blij met deze ontwikkeling. Klanten over de hele wereld hebben echt vertrouwen in onze Zenon software platform en in de diensten die wij leveren, dit inspireert ons om nieuwe hoogten te bereiken. Wij willen onze ontwikkeling naar het volgende niveau krijgen en blijven ons dagelijks verbeteren, daarom werken wij ook nauw samen met globale technologie partners zoals Microsoft werken om zo onze klanten het best te kunnen supporten. Ik wil echter één ding heel duidelijk maken: we zullen zeker een financieel onafhankelijk familiebedrijf en een betrouwbare lange termijn partner blijven. "

Personeel groeit consistent
 COPA-DATA creëerde meer nieuwe banen in 2018. In 2017 lag het staff personeel rond de 240, dat cijfer was gestegen tot 270 tegen het einde van 2018. Er werden 19 nieuwe collega’s ingehuurd op het hoofdkantoor in Salzburg en elf meer in de dochterondernemingen verspreid over de hele wereld. Phillip Werr, Chief Marketing en Operations Officer bij COPA-DATA, legt verder uit: "De groei van het bedrijf blijkt ook uit onze personeelsaantallen. De groep had het genoegen om 30 nieuwe teamleden te verwelkomen in 2018. Tegelijkertijd bleven de personeelkosten zeer laag, wat naar ons management team echt benadrukt wat een fantastische werknemers we hier hebben. " In totaal werken er 154 mensen op het hoofdkwartier van Salzburg, zeven van hen waren stagiairs in 2018. Daarnaast waren negen studenten in dienst van het bedrijf om hun studies of thesis projecten af te ronden. CDmanag

International success
Met elf dochterondernemingen en 18 distributeurs worden lokale verkoop-en ondersteuningsteams voor het Zenon software platform beschikbaar gesteld in 51 landen. Het platform wordt al met succes gebruikt door meer dan 5.000 klanten in meer dan 155.000 installaties wereldwijd-in zowel middelgrote bedrijven en internationale bedrijven. Het internationale partnernetwerk, de z.g.n. COPA-DATA Partner Community, is in de loop van het afgelopen jaar uitgegroeid tot meer dan 240 partnerbedrijven. Op het Global Partner Academy evenement in juni 2018, werden veel partners in Wenen voor een interactieve uitwisseling van ideeën uitgenodigd. "Dit jaar heeft de sterkste verkoopcijfers in de geschiedenis van het bedrijf opgeleverd, gedurende de voortzetting van onze opwaartse traject in meer dan 30 jaar. Onze ambitie is om te blijven groeien, ons doel is in 2019 is de 50 miljoen euro omzet te overtreffen. Wij verheugen ons om een belangrijke rol te blijven spelen in het succesvol ondersteunen van zowel nieuwe als bestaande klanten in het succesvol neerzetten van hun digitaliserings strategieën"zegt Stefan Reuther, Chief Sales Officer bij COPA-DATA.

....meer COPA-DATA

sigmatek60prc                zenon60prc                kontron60pr                  sinadrives60prc                     kollmorgen60prc

facebook linkedin twitter youtube   teamviewer