zaterdag, 22 februari, 2020

•   +31 180 695 777 (NL) +32 3 297 70 07 (BE) ----------Lasal Latest Version: 0077_1----------

SIGMATEK breidt verkoop netwerk uit naar Japan

SIGMATEK Sumitomo Heavy Industries cooperation 400px

Sumitomo Heavy Industries, een lid van de Japanse Sumitomo Group, vertegenwoordigt en verkoopt nu SIGMATEK’S complete automatiserings oplossingen in het land van de rijzende zon. Samen met haar nieuwe partner breidt de Oostenrijkse fabrikant zijn sterke aanwezigheid in Azië verder uit.

Naast China, de VS en Duitsland, bezit Japan één van de grootste OEM en machinebouwer markt wereldwijd. De geïntegreerde, moderne automatiseringsoplossingen van SIGMATEK passen perfect bij de veeleisende en groeiende productiemarkt voor seriële machines in Japan. “Sumitomo Heavy Industries is een zeer gerenommeerde Japanse organisatie met een zeer bekwame technische workforce ", verklaart Alexander Melkus, General Manager Sales and Development bij SIGMATEK.

Technische knowhow en vertrouwen
 Sumitomo Heavy Industries, gevestigd in Tokio-een stad van 9.500.000 inwoners -is al lang een gevestigde onderneming in Japan die actief is in vele industrieën en geniet een uitstekende reputatie, evenals een groot vertrouwen in de markt.

"Met Sumitomo hebben we een zeer competente lokale partner voor Japanse industriële klanten met een uitstekend verkoopnetwerk en indrukwekkende toegang tot vele gerenommeerde machine productiebedrijven", zegt Markus Deixler, International Sales Director bij SIGMATEK.

Vanwege de bijzondere demografische situatie zullen Japanse bedrijven bovengemiddelde investeringen doen in de automatisering van machines en systemen. Met name in robotica en agv's zijn er significante groei cijfers geprojecteerd voor de komende jaren. Samen zijn SIGMATEK en Sumitomozijn sterk toegewijd om te werken met Japanse machinebouwers om hun binnenlandse en mondiale concurrentie verder te verbeteren met hoge kwaliteit en ruimte- en kosten besparende automatiserings-oplossingen en positioneren SIGMATEK als een sterk merk voor de "Smart Machine Automation" op de Japanse markt.

facebook linkedin twitter youtube   teamviewer