donderdag, 25 april, 2024

•   +31 180 695 777 (NL) +32 3 297 70 07 (BE) ----------Lasal Latest Version: 0096_0----------
Absolute drukmeting in de kleinste ruimten

DM 811

De DM-811 uit de S-DIAS-serie van SIGMATEK kan zeer precies absolute druk vastleggen. Deze druksensor heeft een meetbereik van 0-1600 mbar, die bijvoorbeeld gebruikt kan worden voor het meten van een drukkamer of een luchtdruk verbinding.

DM811 400px

De ingangsmodule is ook uitgerust met een PT100 (0-300° C) voor temperatuur input. Een nauwkeuriger meetresultaat wordt gegarandeerd, omdat de omgevingstemperatuur ook meegenomen wordt. Naast deze absolute druksensor en temperatuur input, zijn acht digitale ingangen (0.5 ms) geïntegreerd in deze module met grootte van slechts 25 x 104 x 74 mm – waarmee economische efficiëntie gegarandeerd is. Met de geïntegreerde absolute druksensor wordt de behoefte aan een extra externe druktransmitter geëlimineerd. De I/O kaart zet het pneumatische signaal rechtstreeks om in een digitaal niveau. Dit vermindert ruimte in de besturingskast en extra kosten.

De DM-811 wordt overal gebruikt waar meet- en regeltechniek voor absolute druk van essentieel belang is zoals bijvoorbeeld in de verpakkings-industrie, koeltechniek of in compressoren.

sigmatek60prc           zenon logo 60prc           kontron60pr            SINADrivesN60prc           km rrb logo 60prc           xr4 logo 60prc