woensdag, 28 oktober, 2020

•   +31 180 695 777 (NL) +32 3 297 70 07 (BE) ----------Lasal Latest Version: 0079_2----------
gloednieuw filiaal van de Oostenrijkse automatiseringsdeskundige;

SIGMATEK zegt: Hallo Korea!

"Annyeonghaseyo" betekent hallo in het Koreaans. De Oostenrijkse producent van complete automatiseringsoplossingen SIGMATEK, heeft een nieuw kantoor geopend in Zuid Korea – in het 10 miljoen inwoners tellende Seoul.

SIGMATEK Korea PRINT 400px

De manager van SIGMATEK automatisering Korea is Francisco Jung, een sales en automatisering professional met meer dan 25 jaar ervaring in de industrie. "Veel OEM fabrikanten in Korea willen een automatiserings- partner, die complete systeemoplossingen biedt in zowel hard- als software en ondersteunt tijdens de engineering. SIGMATEK biedt haar klanten precies dergelijke complete oplossingen, evenals de gerelateerde machine knowhow en klant oriëntatie. Het ontwerp van nieuwe machines raakt hierdoor in een enorme stroomversnelling."

Jung en zijn team richten hun pijlen vooral op de verpakkings-, kunststof-, robotica- en handling industrie en willen daarbij een uitstekende klantenservice en support aanbieden. Voor Francisco Jung is de samenwerking met lokale systeemintegratoren zoals Servostar als partner voor Robotica en handlingsystemen een belangrijke succesfactor. GI-Jin Lee, voorzitter van Servostar, is ervan overtuigd dat het systeem van SIGMATEK de ideale oplossing biedt voor de gevarieerde OEM markten en "waarbij het object-georiënteerde, eenvoudig te bedienen LASAL engineering tool software pakket met uitgebreide bibliotheken evenals functie en motion sjablonen, een grote plus voor onze klanten is."

Na China is Korea de tweede locatie in het Verre Oosten voor de distributeur van de systemen vanuit Salzburg. Alexander Melkus, hoofd wereldwijde verkoop van SIGMATEK, ziet een groot potentieel voor de nieuwe dochteronderneming: "Zuid-Korea is een modern industrieland met één van de belangrijkste nationale economieën wereldwijd. Vooral in de high-tech sector zijn er vele machine bouwers die een grote behoefte hebben aan innovatie en kwaliteit. Voor SIGMATEK opent dit interessante handelsmogelijkheden – ook voor verdere markten in Azië."