woensdag, 28 oktober, 2020

•   +31 180 695 777 (NL) +32 3 297 70 07 (BE) ----------Lasal Latest Version: 0079_2----------

zenon Software Platform

COPA-DATA Partner Certificate

Unica ontvangt geregistreerde partner status

SC Unica 400px

Unica is één van de grootste onafhankelijke technische service providers in Nederland. Unica is een betrouwbare partner op het gebied van industriële services (process design, mechanical installations, industrial automation, machine safety, Panel construction and Assembly), gebouw-gerelateerde oplossingen (cleanrooms, ICT, technical management, fire safety, security and sustainable management) en complete proces industrie. Met het ontvangen van de geregistreerde partner status wordt de nauwe samenwerking en het gebruik van zenon's uitgebreide mogelijkheden en driver compatibility tussen beide bedrijven nog eens benadrukt.

Unica heeft vele jaren kennis en ervaring met ontwerp, ontwikkeling en het streamlinen van fabricage in de proces- en maakindustrie, mechanische engineering en water handling. Manager Unica Industrial Projects vertelt: "Dankzij ons management information system met deze software is een permanent real-time inzicht in de performance van de fabriek en het machinepark van onze klanten een enorm voordeel. Hierdoor kunnen onze klanten hun productieproces optimaal managen op het gbeid van efficiency, materiaal- en energieverbruik. Met de productrange van COPA-DATA kunnen we deze projecten snel en kostenefficiënt reliaseren."

meer COPA-DATA