zaterdag, 19 oktober, 2019

•   +31 180 695 777 (NL) +32 3 297 70 07 (BE) ----------Lasal Latest Version: 0076_2----------

zenon Software Platform

OPC UA: ervaar de voordelen van standaardisatie met zenon

csm Interoperability with zenon 400px

Op de PackExpo International in Chicago in de USA, heeft COPA-DATA aangetoond hoe heterogeen productiemateriaal kan worden samengebracht in een Line Management System door middel van OPC UA standaarden.

Een demo werd gepresenteerd op de stand van OMAC waar toonaangevende bedrijven, zoals B & R, Bosch Rexroth, FESTO en Siemens hun automatiserings-oplossingen op basis van de standaard OMAC-PackML en het OPC UA protocol lieten zien. Als supervisory control system  zorgt de zenon software voor monitoring, algemene prestatiecontrole en berekeningen van alle heterogene apparatuur. Bovendien kunnen real-time dashboards zelfs op mobiele apparaat worden weergegeven.

COPA-DATA voorziet hiermee in een indrukwekkend voorbeeld van hoe standaardisatie kan leiden tot een aanzienlijke vereenvoudiging en verbetering van de netwerken van productieprocessen – zonder afbreuk te doen aan functionaliteit of besturing. Bovendien, dankzij de uitstekende interoperabiliteit van zenon, kunnen ook snel en efficiënt machines van verschillende fabrikanten aan het totale systeem worden toegevoegd. Dit biedt vrijheid en variatie voor duurzame configuratie en optimaal gebruik van componenten.

SPS - IPC - Drive
COPA-DATA is aanwezig op de SPS - IPC - Drives van 22 tot 14 november in Neurenberg. De volgende bedrijven zullen als partner deelnemen aan de stand van COPA-DATA: Microsoft, CaderaDesign, KÖHL Maschinenbau AG, neogramm GmbH & Co. KG, the software alliance isv-4-industry and KROPF Solutions.

U bent er ook? Maak gebruik van de free ticket code 1612323882 en registreer voor GRATIS kaarten!

meer COPA-DATA