zaterdag, 19 oktober, 2019

•   +31 180 695 777 (NL) +32 3 297 70 07 (BE) ----------Lasal Latest Version: 0076_2----------

zenon Software Platform

Winnaar Microsoft Internet of Things (IoT) Award 2017

csm COPA DATA 2017 Microsoft Partner Internet of Things Award Handover 400px

Als winnaar van twee Microsoft awards in het voorgaande jaren, heeft COPA-DATA de derde mondiale Microsoft Partner of the Year Award, in de categorie “Internet of Things” category weten te bemachtigen. Deze award is een erkenning van Microsoft voor uitstekende innovaties en softwareoplossingen op basis van Microsoft technologie.

Elk jaar, presenteert Microsoft de "Partner of the Year Awards" op haar wereldwijde partner conferentie. Dit jaar werden projecten ingediend van meer dan 2.800 bedrijven in 115 landen in totaal 34 globale categoriën en 103 nationale categorieën. COPA-DATA stak met kop en schouder uit in de IoT-categorie.Elk jaar, presenteert Microsoft de "Partner of the Year Awards" op haar wereldwijde partner conferentie. Dit jaar werden projecten ingediend van meer dan 2.800 bedrijven in 115 landen in totaal 34 globale categorieδn en 103 nationale categorieën. COPA-DATA stak met kop en schouder uit in de IoT-categorie.

"Dit succes is uitstekend bewijs van de hoge kwaliteit en het niveau van de prestaties van onze IoT-oplossingen op basis van onze zenon-software en de nieuwste Microsoft-technologieën en producten, met name het Microsoft Azure cloud platform inclusief de Azure IoT Suite," verklaart Johannes Petrowisch, Global Partner & Business Development Manager bij COPA-DATA. "We zijn erg blij met deze award en willen graag al onze klanten en partners bedanken die dit resultaat mogelijk hebben gemaakt. Ook feliciteren wij graag de drie finalisten in de IoT categorie – Accenture/Avanade, de opbrengst en ML! PA Consulting GmbH – met hun uitzonderlijke prestaties. "

De 2017 Microsoft Partner van het jaar Award werd primair aan COPA-DATA toegekend als gevolg van een IoT toepassing door COPA-DATA, die gebruik maakt van de technologische interactie tussen zenon en Microsoft Azure machinebouwers, zoals bijvoorbeeld KHS, voor te bereiden op de digitalisering in de industrie. Dit geeft gebruikers toegang tot alle relevante data met betrekking tot de individuele machines, assemblagelijnen of een complete productie lijn. Extra services zoals voorspellende analyses, machine learning, cross-site reporting, onderhoud op afstand en besturing kunnen volledig vanuit de cloud of uitgevoerd in hybride scenario's.

Dit jaar warden de awards uitgereikt tijdens de Microsoft Inspire (July 9-13, 2017) in Washington D.C.

Meer info over winnaars en finalisten hier.